THREE SWALLOWS

01 oktober 2009

Kolla kolla (covern av The Ark)

01 oktober 2009

Jo visst lever jag i materialismens värld. Överallt har jag grejer jag inte använder, saker jag tröttnat på. Men istället för att slänga dem, ge bort dem eller låta dem glömmas bort i sina skrymslen är det nu dags att engagera sig i second-hand. Tycker det är kul att handla second-hand och det känns ju miljövänligt och hållbart. Så nu är det dags att auktionera ut grejer på Tradera! Mitt första objekt:
http://www.tradera.com/Svart-kappa-fran-H-M-auktion_99706035

Har också tagit tag i att kolla upp det här med att starta en studiecirkel hos ABF för vår söta lilla mattegrupp. 3-4 mattepluggfikor i veckan à 30-100 kr börjar kännas i plånboken. Inte hållbart! Men nu är det bestämt att vi turas om att ta med fika, så nu återstår bara att hitta en miljö som påminner så lite som möjligt om skolan.




Kronhusbodarna m. Sara, Sven, Jonathan och Christopher

0 Comments:

Skicka en kommentar