THREE SWALLOWS

08 juni 2009

Slut på ryckningar i ögat!

08 juni 2009

Jag tror att jag och Patrik har lite olika vanor. Igår började han jobba vid 12. Jag var trött och gick och la mig vid 19. Vaknade av att han kom hem vid 23 så jag gick upp och pratade lite med honom. Gick och la mig igen en timme senare och han började jobba med deras musikvideo. Hörde att han fortfarande var uppe vid 4. Jag stack till jobbet 06.15. Kom hem 20.30 och han är inte hemma än. Vi lär nog inte se mycket av varandra. Men jag har fått fria tyglar att mysa till vardagsrummet! Skall genast ta itu med det.

Åkte till Partille efter jobbet för att cykla hem cykeln. Tittade förbi socialkontoret för att lämna in lägenhetsnycklarna. Adressändringen gick igenom idag så jag är inte skriven i Partille längre. Min första dag på 6 år där jag inte längre är ett socialfall. Nästan värt att fira att de är ute ur mitt liv. Inga mer rapporter, inga mer undersökningar, inga mer möten och inget mer tjafs.

I morgon kommer Lollo hem från NY. Hon har köpt converse till mig!






3 Comments:

§ said...

hahahahahahaha! Inte alls schleten josephine. Men kul var det ;D

Louise said...

Så fina bilder! Tyckte du om conversen?

Mary said...

det var asnice!! och jaaa, invigde dem idag! lite skavsår men fantastiskt fina!! :D

Skicka en kommentar