THREE SWALLOWS

16 juni 2009

Krig och fred

16 juni 2009

Idag försov jag mig lite, vaknade kvart i sju och cyklade till jobbet och var framme kvart över (stressar man så tar det 20 min till centralen härifrån..) men det var bara onödigt för när jag kom dit så hade husfruarna blandat ihop dagarna och ville att jag skulle jobba i morgon istället. Åt i alla fall frukost med Johan, Karl och Lisa innan jag cyklade hem igen. Resten av dagen har jag tittat på Krig och fred - serien på SVT Play. Underbart!

2 Comments:

§ said...

Har man fått en tid har man rätten att jobba. oavsätt om dagarna blandats ihop eller inte.

Mary said...

Mm. Hon sa att hon kunde göra en lista till mig ändå men jag var ganska tacksam för att jobba idag istället. Kände mig sämre igår så det var skönt att bädda ner sig :)

Skicka en kommentar