THREE SWALLOWS

02 maj 2009

No gutts no glory?

02 maj 2009

"Vet ni någon som behöver någonstans att bo?" Veronica på jobbet när vi lunchar med Johan och Lisa. Jag kan inte riktigt bestämma mig för hur mycket trygghet betyder för mig. Hur mycket av den jag är beredd att offra för att uppleva något nytt. Flyttar jag så är det nya människor som väntar, nya vanor, tillfälligt boende. Flyttar jag inte så fortsätter jag att tjata på J för att snabba på processen fram till signandet av kontraktet och så småningom kanske jag kan byta den mot någon annan lägenhet. Men sånt tar tid. Kostar pengar. Men kan förstås ge en egen lägenhet i slutändan. Men om jag flyttar träffar jag nya människor, gör nya saker. Risker. Jag vet inte riktigt. Skall åka och titta på lägenheten i morgon efter jobbet.

Är jättetaggad för London på måndag! Är förvånad över att jag faktiskt lyckats med att packa ner så lite grejer. Det väger ju ingenting.

Valborg BBP: Magnus, jag och Lollo

3 Comments:

Louise said...

Var det det du ville säga till mig förut?

Morgan said...

Jag kan inte riktigt få ihop den bilden. Har Magnus krymt eller var ni så allergiska mot jordnötter att ni fick jättesvullna ansikten? Eller är det fejk? Är det en docka av Magnus? Kan jag få den? Är jag hög?

Mary said...

haha! vi sitter på stolar men eftersom magnus var utan fick han nöja sig med ett armstöd. men du kanske är hög, vad vet jag?

Skicka en kommentar