THREE SWALLOWS

22 februari 2009

Nattliga äventyr i Kungsbacka m.m.

22 februari 2009

Jag vet inte om det beror på att jag är hysteriskt trött eller familjekär i klasskompisar eller bara absolut och oändligt ÄLSKAR snö, ikväll var den roligaste kvällen hitills i år!!! (ta då med i beräkningen att jag har jobbat idag och hur ocharmigt trött och grinig jag kan bli, att jag har suttit en timme på centralen och varit ett objekt fritt för svarttaxigubbarna och andra lösdrivare att betrakta, att jag inte fick min välbehövliga tupplur, middag och dusch efter jobbet som annars är ett krav). I stil med Ronjas vårskrik kommer mitt lyckoskrik... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad var det då som var så kul egentligen? Ja det kan man fråga sig. En spännande biltur till Kungsbacka i mörker och halka. Jag tror vi körde i 60 hela vägen och anlände till det stora eventet typ två timmar efter att det hade börjat. Och innan vi fick gå in så var vi tvunga att göra alkotest och min började pipa?! Druckit? Jag? Nej inte ikväll! Och när vi kom in fick vi inte ha våra väskor "så är reglerna", så jag fick fylla tajta jeans med allt jag inte vågade lämna i de där opålitliga killarnas förvar. Väl inne... Rock. Metal. Vi och småkidsen... Fastän vi inte var så barnsliga och klistrade oss mot väggarna som resten av packet så tror jag nog vi var rätt omogna i alla fall. Eller? Roligt i alla fall!! Det var några bra band och sist ut var Adam och hans band. De blev inte nominerade men det var deras första spelning så det var nog kul för dem. Inga bh:ar dock.

Och när de släppte av mig här hemma för en stund sedan råkade jag ut för ett litet bakhåll. Så passa dig Fredrik!








0 Comments:

Skicka en kommentar