THREE SWALLOWS

28 februari 2009

Årstidsoptimist med himmelsblå sommarklänning

28 februari 2009

Det är första helgen jag är ledig i år! Det är skönt, men inte så skönt som jag trodde. På något sätt känns de lediga stunderna bättre och mer dyrbara om de var färre och mer oregelbundna än vad de är. Dock kunde jag ju för en gång skull nyttja fredagskvällen till något trevligt så det blev en skräckfilm hemma hos Sven med Tove, Fredrik och Jaro.

Igår skulle vi fira mamma Vilhelmssons stundande 50årsdag så Louise ordnade upp med frukostbuffé på Ethéls på Linnégatan. Något jag rekommenderar starkt!! Yoghurt med honung och bär / bacon och äggröra, bröd med alla möjliga pålägg och grönsaker, scones med cream cheese och fikonmarmelad, melon, annanas, vindruvor, apelsinjuice, cappuccino och chokladkaka... Plus mysig inredning! Med lite tur kanske jag lyckas stjäla lite bilder av Ida någon gång...

2006

0 Comments:

Skicka en kommentar