THREE SWALLOWS

31 december 2008

New Years Eve

31 december 2008

Det här var ju mycket mer deprimerande än jag trott! Först och främst att jag har inbillat mig att jag vill vara hemma. Nej först och främst jul och att jag blir sjuk och jobbar sjuk och blir sjuk ännu mer så att jag legat hemma tillräckligt mycket för att hata att vara hemma (vilket är positivt så att jag börjar ge mig ut i verkligeheten igen).

Det jag inte hade räknat med när jag tackade nej till nyår var att jag skulle bli sjuk och uttråkad att jag inte längre vill vara hemma. Men idag lämnade jag min fästning och åt lunch med Magnus och sedan ringde jobbet och räddade min kväll. Jag måste sova. Jag börjar jobba 07.00 i morgon. Bra betalt. Inte ensam. Inte självömkande.

Gott nytt år!!


Foto: GP

0 Comments:

Skicka en kommentar