THREE SWALLOWS

19 oktober 2008

Yukumi

19 oktober 2008

Jag känner mig uppochnervänd och lite omrörd. Det senaste dygnet har gett upphov till många funderingar kring människor och relationer, liv och död. Det är hösttankar på inttåg. Men för det får ni inte tro att jag tycker att hösten är något negativt. Tvärtom, det känns som den absolut bästa årstiden med allt mys. Varma färger, stickat, filmkvällar och fika, doftljus och te, dimma tidigt på morgonen och relativt varmt och blåsväder på dagen eller höstrusk när man har de rätta kläderna (som man nog aldrig har utom när man är inne). Men höst gillar vi.

Jag har impulsköpt ett husdjur. En söt söt söt liten gråvit dvärghamster. Nu är det hon och jag som bor här. Vi två mot världen. Har inte kommit på något bra namn till henne än.




4års jubileum på Kontiki i lördags med Otto och Magnus

0 Comments:

Skicka en kommentar