THREE SWALLOWS

14 oktober 2008

Skolfoto

14 oktober 2008

Ibland händer det grejer man inte riktigt räknat med. Man är så full av rutiner och van vid att vissa saker alltid är på samma sätt. För mig är det till exempel att den närmaste väckarklockan alltid ringer 0530, såväl vardagar som helger. Inga undantag därför att om jag får somna om så kan jag skratta åt den onda väckarklockan och nonchalant vända mig åt andra hållet. När jag då vaknade idag, tog jag för givet att det var av väckarklockan jag blivit väckt. Så jag gick upp och duschade och åt frukost och klädde på mig och skulle springa in i sovrummet där jag har min enda spegel och inte förrän då ser jag att klockan är 0136. Haha väckarklocka! Nu skall jag sova. Men när den sedan ringer som vanligt 0530 sover jag fortfarande. Ända till 0715. Och då blir det brått.



Annars var det en ytterst trevlig dag. Lite elevrådsmöte, lite simning med Persson på Valhalla, lite diska bort orosmomentet, lite öppna trevlig post som bestod av överraskande billig elräkning, otroligt fint klassfoto och best of all - klänningen jag köpte på tradera!

0 Comments:

Skicka en kommentar