THREE SWALLOWS

09 augusti 2008

Hej

09 augusti 2008

Allteftersom mina övernattningar i den här lägenheten har blivit fler, har jag också gjort flera nya upptäckter. Badkaret vinglar, vattenröret läcker, kranvattnet smakar usch, tapeterna är fläckiga, det fattas en tvättmarkering till just min lägenhet nere i tvättstugorna, den förre ägaren hade inte bemödat sig med varken ordentlig flyttstädning eller ens tömning på skräp nere i källarförrådet. Men det är väldigt väldigt mysigt! Kom och hälsa på.

Igår kom jag hem efter tre veckors arbetande i Stockholm. Hemkomsten firades med stekt kyckling som blev torr, ruccula och invigning av riskokaren jag släpade hem från Thailand för några veckor sen. Det blev goooooottt!! Kom och smaka.
Var på Magnus&Magnus igår där Henri djade balkanmusik.



0 Comments:

Skicka en kommentar