THREE SWALLOWS

01 april 2008

Svenska ensamheten

01 april 2008

På något sätt så är det skönt att skolan börjat igen. Sakta men säkert kommer rutinerna tillbaka och man behöver knappt reflektera över varför man måste gå upp på morgonen eller varför det ligger en stor läxhög på skrivbordet. Ärligt talat, jag tror att vi människor mår bäst utav att slippa göra några val. Det blir enklare om vi styrs av någon högre makt (försök inte koppla det här till folk som lever i diktaturer - det är inte så jag menar) .

Igår båbörjade jag och ett par vänner en 21-dagar-utan-socker-period. Egentligen är nog jag och Nathalie redan diskvalificerade. Jag åt glass med sockrade björnbär i eftermiddags hos farmor. Är däremot väldigt stolt över Josephine som kunde motstå en färsk pistagekringla, kockosbollar och havreflarn som hon hade hemma.

Här är lite fina snöbilder från förra veckan:

image165
image166
image167
image168
image169

0 Comments:

Skicka en kommentar