THREE SWALLOWS

03 april 2008

Polhem'09 studentbal blir på Valand enligt säkra källor (Torbjörn)

03 april 2008

När jag skrev att det var skönt med rutiner igen hade jag verkligen glömt av hur TRÖTT rutiner gör en! Oj oj oj.
Idag vaknade jag upp till vad som skulle bli en strålande dag, MEN, innan solen hade gått upp och jag hade hunnit lägga märke till det så var mitt problem kopplat till frukosten. Jag snubblar halvvaken och halvblind in i köket och hittar en gul post-it lapp på nya spishällen. Det står; rör ej förrän i eftermiddag. Men min havregrynsgröt då?!?! Snacka om att nästan förstöra mig (eller jag är ju fortfarande bitter så det gjorde det!). Det blev äckliga ost och leverpastejmackor istället. Jag hatar limpa.
Jag kan lika gärna passa på att fortsätta med dagens besvikelser: för kallt klädd på morgonen, alldeles för varmt klädd på vägen hem, ätit en bulle till lunch på Sågeriet TROTS diet, knappt vistats utomhus på hela dagen fastän det varit sol och varmt och fint väder, obegriplig fysik, omöjlig CAD... och hela kvällen framför mig med näsan i psykologiboken.
Men dagens goda sider överväger ju! Vilka de nu är.

image170
image171
Stay with me

0 Comments:

Skicka en kommentar