THREE SWALLOWS

12 april 2008

När det blåser på månen

12 april 2008

Jag älskar när veckorna går så fort som dom gör nu! Lite (mycket) i skolan just nu bara, men snart är det ju sommar och alla bittra miner kan bytas ut mot lyckliga leenden. Det är helt okej att vara lite naiv ibland! Jag har höga förhoppningar på sommar 2008...

Idag har jag fikat med min farmor Inga-Britt och faster Inger och henne fd man men nuvarande sambo Anders. En lite finare av släktstunderna. Tänk vackra gamla koppar i tunt porslin med utsirade öron och handmålade mönster i guld och rosa, tänk hembakade bullar och biskvier och knapriga kakor och toscakaka, mumma!

Inga-Lill och Mats var så otroligt gulliga och skänkte mig en hel uppsättning kastruller och ett soffbord. Det är oändligt påfrestande att inte veta något om när flytten blir klar, men bara att veta att jag ska flytta är enormt tillfredsställande.


image174
Mother.

0 Comments:

Skicka en kommentar