THREE SWALLOWS

27 mars 2008

Mama Maasai

27 mars 2008

Otroligt vilket händelselöst lov jag haft, men vem har jag att beskylla förutom mig själv? Tack och lov att det inte var så illa ändå. Påsken gick med stormiddag hos Anderssons, där man kunde träffa kändisar som blivande konstapel Katarina, Hannah Hjort med sin stockholmare André, Mimmi och Simon, Otto, Olof och Johanna och äldre folk. Höjdpunkten var Austin Powers i tv rummet och allergiutbrott - ack min älskade Ester vad ska vi ta oss till?
Lördag var stormiddag hos Vilhelmssons där OTTA fyllde 20.. En otroligt fin (dop)tårta må jag säga. Särskilt den pimpade versionen..

image155
image156

Resten av veckan sammanfattas i snö, snöbollskrig, filmkvällar och promenader. Igår blev det ett stopp på min innesittar vecka. Fick uträttat en del ärenden på stan och en trevlig promenad. Gick bland annat förbi biblioteket där det är en fotoutställning av Ewa-Mari Johansson.

image157
image158

0 Comments:

Skicka en kommentar