THREE SWALLOWS

13 mars 2008

BOMBHOTAD

13 mars 2008

Den här staden råkar då sannerligen ut för regelbundna bombmisstänkta föremål som lämnas här och var. Operan för ett tag sedan och nu centralen. Men jag gynnades av det, istället för att 16 bussen körde till centralstationen via nordstan så valde den att köra via lilla bommen och brunnsparken - vilket ledde att jag i säkerhet kunde springa till bussen och faktiskt hinna med den. Skönt det, en halvtimmes väntetid är aldrig uppskattat.

Igår hade jag min första körlektion. Det var läskigt, mest för att jag känner hur otroligt dyrt det kommer bli. Trodde jag att jag skulle klara mig på 8-10 lektioner? Jag hoppades i alla fall. Men under de 60 minutrarna jag satt och försökte växla och koppla och undvika att köra ner i diket och komma ihåg att det finns backspeglar man borde använda sig av så riktigt KÄNDE jag hur lång tid det kommer ta. Ge mig en handledare nu, tack.

Ser ut att bli förseningar på flytten. Inkompetenta små jävlar. Jag vill inte vänta mer.


Fikade med söta Lollo på Eva's Paley i tisdags. Härlig mobilkamera-kvalité.

image141

0 Comments:

Skicka en kommentar