THREE SWALLOWS

06 mars 2008

Äntligen snart fredag

06 mars 2008

Jag har bara gått och väntat på att veckan ska ta slut, att biologiprovet ska vara över och att flyttdatumet skall närma sig ytterligare litegrann. Sedan ser jag fram emot en lugn helg som tyvärr måste spenderas tillsammans med Mr Mattebok och Mr Körkortsteoribok och Mrs Debatt-tal. Sweet seventeen!

Idag hoppade jag alla mina eftermiddagslektioner för att åka ända bort till Landvetter för att lämna in min jobbansökan personligen till kvinnan jag kontaktade på förmiddagen. Hoppas på jobb. Hoppas hoppas hoppas.
Fast jag vet inte hur jag ska göra i sommar. Jobba på Arlanda, which is fun, eller något eventuellt jobb här i kära Götet? Vad är mest ekonomiskt...

Nej jag är inte intresserad av någon relation med dig.

image138

0 Comments:

Skicka en kommentar