THREE SWALLOWS

22 februari 2007

Always look on the bright side of life

22 februari 2007


Onsdag. Snö. Snöstorm. Snöoväder. Kollektivtrafikskaos. Blöta fötter. Stelfrusna händer.
Röda näsor och öron. Rinnsnuva. Lång dag.

Spenderade 7h i skolan igår varav 2h var lektionstid. 5h håltimma.. Jag och Persson
gick och åt, och sedan fikade vi på Ester och pluggade kemi. Det var trevligt trevligt som
vanligt. Jag har magkatarr dock så jag åt en aning för mkt igår.

yoghurt o start till frukost, hamburgertallrik, weinerbröd, kokkosboll i skolan, två varma
mackor med annanas, skinka o ost, två portioner ris o köttstroganoff, tre portioner med
fruktsallad glass o grädde, kaffe o pepparkakor (detta bara hos farmor) och ca 50 min
senare två varma mackor med champinjonstuvning på hos olof. ont i magen. :/

olof har fått jobb i norge nu. jättekul för honom! det kommer bli lite trist när han är borta,
och där rök mitt extrajobb. men men. nothing lasts forever.

0 Comments:

Skicka en kommentar