THREE SWALLOWS

27 november 2006

Wonderful World - James Morrison

27 november 2006


Det är redan 1 dec på fredag! Panik, jag hinner inte med! Men trots allt så känns livet ganska bra just nu. Lägger ner en hel del tid och energi på skolan (fråga bara min matmor, hon skulle inte säga emot) men det är lön för mödan. I övrigt måste jag ta tag i julplanerandet snart, klappar åt alla snälla barn och julkort åt nära och kära all over the country.
I morgon ska jag vara moraliskt stöd för Adam som ska försöka platsa i Henkes band, ska bli kul att lyssna på dem när de spelar. På onsdag är sista salsakursen och jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska fortsätta. Men men. Jag borde ju, för att det är så kul, och något gym kommer jag aldrig komma iväg på. Får se hur det blir.

0 Comments:

Skicka en kommentar