THREE SWALLOWS

09 november 2006

Oprofessionell

09 november 2006

Jag mår jättebra idag, det känns lite ovanligt men det känns toppen. Skolan har varit lugn den här veckan och jag har hunnit med det jag tänkt. Igår hade jag en nära kyss upplevelse, människan förblir hemlig. Och nej, det är ingen ni känner till. Haha. Hade dansträning igår, det var hur kul som helst. Vi har lärt oss någorlunda mycket för att bli tvingade till fridans, och dom stackars killarna ser ju helt förtvivlade ut och kommer inte på en enda tur eller ett enda steg ens som vi lärt oss den här terminen.
 
Idag var jag på h&m med madde, vi skulle se på victor och rolf kläderna som kom in idag, men det var helt slut. Jag köpte en tröjja istället som var riktigt söt, och så köpte vi en födelsedags present till Sofia tillsammans. Vad det var är också hemligt. Har jobbat idag också hos Olof. Det var verkligen stökigt. När han kom hem från jobbet låg vi och tittade på vänner-boxen och hans hår luktade underbart gott. Jag fick inte ihop det med att han jobbat en hel dag på ett bygge och kommer hem och sniffar bra, men såklart, han hade duschat. Haha. Okej, det är säkert bara jag som tycker det är kul.
Striden Marie vs socialförvaltningen går bra. Det känns verkligen som att jag mognat och kan tala för mig själv, och för ovanlighetens skull har jag fått respons av dem, så de lyssnar i alla fall på mig. Usch, nu lät jag sådär hemskt självcentrerad igen. I apologize. Nu ska jag göra engelska läxan.

0 Comments:

Skicka en kommentar