THREE SWALLOWS

04 oktober 2006

Onsdag

04 oktober 2006



Börjar må lite bättre nu, kaoset känns inte lika stort och förkrossande och jag fick en anledning till mitt svajiga humör. Max har äntligen bestämt sig för hur det är han vill ha, och när han mår bra mår jag också rätt mycket bättre. Jag vet inte hur han alltid lyckas påverka mig, min själsfrände.

Idag hade jag kemiprov och det kändes ovanligt bra, jag är riktigt stolt. Jag pluggade på i helgen men så sket allt sig men jag klarade mig ändå. Men jag ligger efter, har vart sjuk och det är skitjobbigt. Måste göra fysik och matte i helgen medan alla roar sig. Väntar på post från min syster, köpte en epilator hur billigt som helst! 200 spänn, rena fyndet ju. Ida skickade världens finaste halsband och örhängen som jag fick idag, hon är hur gullig som helst. Love you sweety. Nu måste jag dra mig, ska iväg på dansen.

0 Comments:

Skicka en kommentar