THREE SWALLOWS

06 oktober 2006

Dagens

06 oktober 2006

117863-6

Hela dagen har nästan gått och det känns inte som om jag har gjort nått vettigt alls. Gick upp nångång vid halv tio och började med stor entusiasm sy en kjol. den var klar typ klockan två. skitsnygg. Sedan kom Louise hem och jag hjälpte henne och göra lite småsaker. Sedan kom deras gäster och jag drog mig tillbaka till rummet. Pluggade i halvfart i kanske 1 h men fick inte färdigt en enda läxa. Nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att klockan ska bli tjugoiåtta så jag kan cykla iväg till Olof och titta på film. Måste förresten titta efter om jag har nån bra att ta med mig. Han verkade inte överlycklig över att jag skulle komma över längre, vilket känns mindre kul. Jag får väl se till att han ändrar sig när jag kommer dit, eftersom jag är en så enormt underhållande och social tjej så alla bara mår bra i min närhet. Man kan ju hoppas.


0 Comments:

Skicka en kommentar